abba

nu sitter jag och lyssnar på låtarna från mamma mia filmen, som jag förövrigt bara sett dom 10sista minutrarna på eftersom malin absolut inte kunde vänta, nene men aaa. men min poäng i det här inlägget är att abba har fan inte gjort många dåliga låtar. haha nu kom jag och tänka på en film som jag och malin såg härom dagen, det e två svenska reportrar i något land i afrika tror jag. ahaha den e så jääävla rolig. "aha och... muffelduffel?" "eehm, det är.. öööh, bara ett ord jag kom på". hahha alltså om ni inte har sett den måste ni se den. morgan pålsson, en världsreporter heter den.

"we from sweden.. abba, astrid lindgren, ikea"




Kommentarer
malin

årets komedifilm?

fan måste börja skriva upp dom nu för tin

2008-10-05 @ 21:24:08
URL: http://mvn.blogg.se/
linnea,

haha, ja du kommer ju inte komma ihåg en enda annars

2008-10-07 @ 12:12:35
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0