valborg

valborg firades med middag hos mikaela och förkrök där. sen begav vi oss in till skivan. börjar med att man inte ens får hänga in väskan i garderoben, som tur var hade bröderna C hyrt en svit mittemot där jag och vicks kunde slänga av oss våra 10kg väskor. där inne var det mycket folk som man kände, lite för mkt för kändes som det enda man gjorde var och sprang runt och pratade med massa olika. men det var väl roligt.
efter att R blivit utslängd ca 10 ggr, haha alla killar blev utslängda hela tiden, så bestämde vi oss för att åka hem.
så det var väl det ganska kort.
sen igår hade mikaela planerat att vi skulle ha mysigt och grilla och sitta ute osvosv. hahah men var ALLA för trötta för att lyfta ett finger, dock hade vi en grillmästare med oss som tog tag i det. när vi sitter och äter så har mikaela fått världens skrattanfall och kan inte sluta skratta åt henrik, så det slutar med att hon kläcker ur sig, jag kan inte äta om du sitter här så kan du vara snäll och gå härifrån. haha det var sjukt. sen försökte vi sitta ute och mysa, och trotts att mysfaktorn låg på topp så begav vi oss in ganska snabbt. då försökte vickan få oss att göra ngt och drog igång charader(?) och sanning och konsikvens. hahah dock fick hon inte blanda någon äcklig sörja till ngn.
sen igår var jag nog världens mest misslyckade på morgonkvisten. min mobil hade dött under kvällen så när jag kom hem och satte den i laddaren och skulle sätta på den så slår jag fel pinkod och spärrar skiten, haha alltså. usssshhh. så jag ringer till tele2 men så måste min mamma ringa och hon sitter på ett plan påväg till USA. menmen, det löste sig på kvällen när dom landade, mamma och pappa alltså :)
ja det var väl allt haha. tjah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0