peace

först till Nina : det går inte att gå in på din blogg den länkar bara vidare till någon annan sida, men ja jag kan köpa dig en miu miu väska, någn speciell storlek, färg? jag vet itne hur vi ska göra med pengarna det spelar nog inet så stor roll, men utifall jag skulle bränna min pengar kanske detä r bäst att du skicka med lite iaf? min kostade runt 200kr tror jag, jag kommer inte riktigt ihåg med någonstans där låg den :)

Nu till er övriga om 5 dagar åker jag :d det känns så otroligt skönt att alla är så otroligt avundsjuka på mig / pillan vi kommer ha det så NICE så ni förstår inte, har utlovat mms bilder till några pojkar, ska bomba en viss person så han bli otrooooligt avundsjuk :d love it.
ska till centrum med pillan när dom slutat, jag har itne sovit något inatt så orkade faktiskt inte gå upp i morse enda hade jag dragit iväg ett sms till en grabb 5.46 imorse? Nej våra bästa år imorse vbar GRYMT iaf.
Nu ska jag duscha iaf, imorn ska jag slinga plinga mitt hår, så det lbir ännu ljusare i thailand sen :)

over and out, malin


Kommentarer
Nina

jävl skit vad fan har hänt med min blogg asså! jag blir galen. det spelar ingen roll vilken färg eller storlek, vi har ju ganska liknande smak så jag tror det blir ganska bra ;) men bara den ser någolunda äkta ut, och ingen galen färg typ rosa. haha. och så vill jag att den ska vara ganska stor. :D du kan få pengar av mig på fredag :)

nu ska jag maila blogg.se och be till gud att dom hjälper mig. haha

2008-05-20 @ 17:23:45
URL: http://www.nnina.blogg.se
Nina

min blogg funkar igen ;) jag fixade det helt på egen hand. wohooooo

2008-05-20 @ 17:37:26
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0