mys..

..igt. Idag följde jag med madde till synoptik för hon skulle kolla sina ögon, ingen större fara där förutom att hon ska ha läsglasögon, maskinen hon fick ha ögonen i såg superrolig ut, ville nästan ta en bild och lägga upp här, hon skulle nog dödat mig, med en tandpetare eller något..När vi skulle hem stod 47an stilla i 40år, då kom V så vi tog tåget ist, gick hem käkade, gick till Mc och tog en fika sen kom Nea och V då gick vi till bonäsbadet och satt där och pratade om sjuka saker, sen hem till V där vi kollade tv och tryckte i oss en varsin piggelin.
Nu sitter jag här hemma..all alone och rädd från tårna upp till huvet, ni som känner mig (vilket är väldigt mågna, har ju sååååååå jävla mycket kompisar!!!!!!) vet att en av dom värsta sakerna jag vet är att sova ensam..i en lägenhet med 2 katter som skrämmer skiten, bokstavligt talat ur en när dom smyger runt på nätterna. Aja jag hoppas den här natten blir kort så jag somnar fort. Jag måste plugga till mitt nationella imorn, men jag vill verkligen inte, jag kan inte, har jag inställt mig på att jag inte kan lära mig någonting, då kan jag inte det, I got it from my mama?!
Nej nu vet jag inte vad, är orolig

peace out, malin

 madzzzz a.k.a posarn------------------>  image158



Kommentarer
Julia

hahahahah asså bilden!

2008-05-07 @ 07:38:16
URL: http://juuulias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0