moralkakor

snart börjar våra bästa år..12:50, blev skit irriterad över att det var reprisen som gick imorse 9:50.
Trodde att jag äntligen hade något att göra..tji fick man!
Madeleine ringde och frågade om vi skulle träffas sen och ta en fika på kära Mcdonaldsi stäket haha har börjat gå dit ofta på senaste och ta en fika med madde sist fick jag höra"har inte du en egen rest. och vara på" haha,ska också följa med henne när hon ska kolla synen vid 4,(madde pratar vi om nu) hon vågar tydligen inte gå själv haha. Efter det sätter vi nos oss ute och tar en fika, snackar lite skit och sånt som tjejer tydligen brukar göra?
Jag vet inte om jag ska duscha nu, eller efter våra bästa år? tror det blir efter faktiskt.
jag tycker vissa saker kan vara så himmla komiska ibland så man bara skrattar åt det, men endå är man så hiiiiiimmla irriterad så man blir så förbannad så man får inte ens fram några ord, så är jag nu, tillochfrån - tillochfrån hela tiden.. ibland känns det som om man bara vill gråta, men vad hjäler det liksom? man blir bara mer frustrerad, är trött på att vissa behandlar en på sätt dom själva inte tolerar att bli behandlade på, komiskt folk, komiskt. inga nämda, inga glömda

peace out, malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0