lovely

usch vad jag är trött, åkte till jobbet så jag var där 14.15 vårat möte började 16.30 och varade i ungefär 15 min. Vi fick lite skäll osv för en rapport som skulle vara klar idag inte var det.. aj aj..men dom skulle redovisa den näst nästa vecka, skönt att jag är i thailand då guys! hjälpte Johan lite med den iaf, så hoppas dom blir klara med den tills jag kommer hem iallafall. Jag har precis hämtat ut mitt paket från ELLOS iaf, kläderna var inte som förväntat men dom var inte fula heller så jag behåller dom, kommer behöva sånna kläder i thai *smile*
Nu sitter jag här och känner mig jävligt trött..ska nog ut på en cigg och fika med Vic och Mads, sen sover nog Mads här eftersom båda mina föräldrar (?) jobbar natt ikväll. Imorgon är det redan fredag..dagarna springer iväg, snart är det sommarlov och det ska bli NAJS ska inte jobba mycket alls, ska bara njuuuta. Kanske börja övningsköra lite? Nej nu ska jag drömma mig bort..vita stränder..brun..drink i handen..10days left.

over ant out, malin

image163 jag och en laszló


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0