lite halv stilig sådär

hmm.. jag e som sagt dålig på att hålla i trådarna, är det när det gäller det mesta faktist :p mina vänner vet att man inte ska lämna för mkt ansvar till mig, det slutar inte bra.
aaa men veckan som gått då? nee har bara tagit det lugnt faktist.
var i stan i onsdags tror jag det var och satt på kungsan med christoffer och robban, sen torsdags var jag bara med min juggevän och hörde hennes pappas berättelser om juggemaffian, haha sjukt.
sen igår firade vi ida, som förövrigt fyller år idag, GRATTIS!!!!
vi käkade skit god mat osv, jätte mysigt! sen drog vi till stan, där ALLA kom bort från varandra, jag och pontus drog till mosebacke och mötte upp robban, mike osvosv och alla andra gick till olika ställen. så när jag, pontus och robban, först har GÅTT från slussen till gamla stan, sen vidare in mot kungsgatan, kommer fram och ska in, så kommer jag på att sanela har mina pengar. sen tabbade jag bort legget. haha fyfaan, och mitt pass går ut om 2 dagar. USH vad dum jag är!!!
aaa, nu ska jag ner och eta och sen ska jag ringa ida. tjooz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0