lång sjuk jävla helg...

haha, jag e så jäääävla trött. hahaha alltså ni förstår nog inte. men det e najs!
i fredags så spenderade jag min kväll hemma hos min kära vän pontus, även kallad maria back in the days. vi skulle dricka, och det gjorde alla, utom jag som mådde illa så fort jag tog en klunk, men det var naajs..
när det började krypa i kroppen så bestämde vi oss för att bege oss till bruket/görväln.
det hela slutar i kaos och jag och stoffe går runt som idioter i skogen och letar efter alla. sen hittar vi pontus liggandes mitt på vägen, och babbis, löken och kim uppe i skogen, sittandes i en ring. det var sjukt.
efter att stoffe har sprungit klart och skrikit klart om att hans rygg brann så åkte till pontus. där det e krisigt med sovplatser och slutar med att vi alla däckar i hans säng.
när jag vaknade morgonen efter var jag så nära på att börja gråta åt hela situationen, var så trött och hungrig och allt bara är usshshsh.
sen kom joel och hämtade oss, så åkte vi till systemet och sen blev det hemgång.
aaa. sen i lördags så var vi där igen, hos pontus. men då vare bara tråkigt så åkte hem jätte tidigt.
igår vare uran och cissis skiva, blev hemgång hyffsat tidigt men somnade inte förens typ halv 6?
för när vi kom till dingo så skulle alla äta och det tappades mat och mackan var handikap haha nee men, lite.
aa men det har varit en hård helg iaf. puss



riktig jävla psykoslåt. haha


Kommentarer
Josephine

Haha, Linnea, det låter verkligen som att du har en del att berätta i sommar! Miss you babe

2008-05-13 @ 19:54:14
URL: http://juicyphine.blogg.se
Ida

haha jävla fula fåglar/höns elr vare ska föreställa!

2008-05-14 @ 14:25:22
URL: http://idaahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0