Inget samtal

7 dagar, 7 days, förstår ni grabbar och tjejer? 7 fucking jävla dagar, ursäkta mitt språk men nu är det fan nära.
Dagen på jobbet simmade förbi, dock en aning sur/irriterad/frustrerad vart jag, värre kommer det att bli. Stannade kvar till halv 5 med U för Nina slutade då, satt och pratade om massa skit  "aaa hej jag är skyldig dig pengar va" hahhahaha. internt. Efter jobbet mötte jag några av tjejerna på jakan station, sen begav jag mig hemmåt med sällskap av Ida, kom hem snacka lite skit med mamma och visade henne en sak ida visade mig idag. Den här går ut till alla er rökare "ta det största MUNBLOSSET ni kan ta, och blås sen ut röööken HÅRT på din hand, uppe på handen liksom, förstår ni" kolla hur jävla äckligt det är med alla tjära man får i lungorna på ett, jag upprepar ETT bloss???? mamma tyckte inte det var fräscht alls och jag sa att det var sånt som får en sluta röka, inte fräscht någonstans ska ni veta.

Efter det hände en rolig sak.. mamma frågar om vi ska åka till ICA och handla något gott, aaa visst svarar jag, sen börjar vi byta om till andra kläder (mamma var i morgonrock bara) sen när vi satte på oss ytterkläderna + skorna säger mamma "har du 200kr jag kan låna av dig då så får du dom på fredag" jag har inga pengar säger jag hahah då hade hon bara antagit att jag hade pengar och hon trodde att jag förstod att det var jag som skulle betala allt. Vi tog av mina sparpengar, köpte jordgubbar, glass, cola zero, chips, vi tröck ihjäl oss, vi rullar numera!
Nej nu ska jag tävtta bort sminket sen inta sängen, juste en sak bara, såg ni sommarkrysset igår med Jason Mraz? fiffaaan vad snygg man får vara då!

image165 


Kommentarer
Julia

haha lite bättre kanske men är typ en blåsa i den :s verkligen asfräscht!

2008-05-19 @ 08:55:34
URL: http://juuulias.blogg.se
Nina

haha orättviiiiiist. som straff måste du hitta en miu miu väska åt mig. hur mkt kostade din? antingen får du ta pengar innan eller efter, du bestämmer ;)

ska du jobba på onsdag?

2008-05-19 @ 15:17:06
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0