im yours

hey you guys.
Jag är verkligen så taggad inför thailand nu..bara 12 dagar kvar..snart 11..snart 3..snart aa då åker vi!
Var inte längesen jag sa "nu är det bara 30 dagar kvar"?  men dom resterande dagarna kommer väl gå segare än en kille på mitt jobb "s.p" internt.
Idag jobbade jag, och typ 7 till tjejer + jocke haha han måste känt sig ganska obekväm med bara massa brudar..eh not. Julle nine  och the jenny D jobbade iaf så det var kul.
Mitt paket från ellos har kommit och jag har -60kr på kortet MINUS, how do I do it? bra fråga reeee.
Nej jag längtar så mycket till thailand att jag ska sluta prata om det, då går tiden fortare..har hela den här veckan fullt upp, jobbar hela helgen, sen nästa vecka så firar vi sanela som blivit 18! på lördag är det mys med klassen, och på söndag.. GAAAH blir tokig!!!  nu till något helt annat..imorn har jag historie prov, välfärdsamhellet i norden, låter det bekant? nationella idag gick bra, hoppas vi iallafall.. nej nu ska jag lyssna sönder no air som jag gör varje kväll och leva mig in i texten.
Puss på er.

over and out, malin


But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe
Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gone breathe without me
If you aint here I just can't breathe
Theres no air no air
No air air

I walked I ran I jumped I flew
Right off the ground to float to you
Theres no gravity to hold me down for real

But somehow I'm still alive inside
You took my breath but I survived
I don't know how but I don't even care




Kommentarer
j

jävvvvvvvvvvvvvvvvvvvvla unge. jag vill också till THAI:(

2008-05-13 @ 23:12:07
URL: http://jonnnaa.blogg.se
Julia

HAHa jag dör, segare än s.p är typ omöjligt!

2008-05-14 @ 23:58:56
URL: http://juuulias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0