hejDUUuuu

aaaa, det blir väl jag som håller i trådarna då. muhaha. har galet bråttom till skolan, men eftersom jag är 2cool4care så kan jag inte låta det påverka mig.
nej men igår var najs, åkte till sumpish efter skolan, sen kista med juggen. sen drog vi och mötte robban i jakan, som vann 750 tror jag det var på jacken. på hela dagen igår vann han 1100, det e sjuuukt, förstår ni hur lättförtjänta pengar det är?!?! jaa, sen fick sanela flipp och hällde ut hennes nyköpta kleder i typ buskar. hahah, har aldrig skrattat mer, så gick jag och letade efter mina skor som jag hade köpt som hon tappade bort, sen visade det sig att dom låg i påsen hela tiden, hahahah.
aaa nu ska jag till bussen, tjatja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0