fantasi är det vi vill ha

förra veckan var en hård vecka, det var skivor, fylla och väldigt lite sömn.
det som toppade allt var nog på onsdagen så var vi på mikes skiva, sen åkte jag och christoffer hem till mig, och det var helt omööööjligt att sova, så vi ligger fortfarande vakna när min mamma kommer in vid sjutiden och frågar om vi ska med och sjunga för lillebror. efter det somnade vi dock, men jag kom upp när det var skoldags ;)
förra helgen som var... hmm.. juste fredags var det fotbollsklassensskiva, aaa var väl inget speciellt egentligen, men träffade mikaela och emma från min gamla walthersklass, det var väldigt roligt! :)
åkte jag mot kallhäll och mötte upp en väldigt blöt christoffer, även då vare omöjligt för oss att somna (den här gången kan det ha varit för att vi sov på pontus minisoffa!!!!) men iaf, när vi lyckades somna så vakna pontus 3timmar senare, skit pigg, snacka om arbetsskada..
aaa, den här veckan har iaf varit lugn, utom ikväll då jag ska fira min juggevän :DDD aaaa, sen drar malin snart, aa skönt! hehe, eller?


haha om ni undrar varför jag har tjocktröja
så ere för att jag höll på att frya ihjäääl!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0