en sjukling

jag är förkyld, näsan rinner, huvudet dunkar och jag nyser 28gånger på 2 minuter, hajjar ni?
Jag vet inte ens vad jag gör uppesåhär tidigt, dom dagar jag jobbar och går upp 5.00 tänker jag "åååh att bara få ligga i sängen nu och njuta" sen när jag står där på jobbet 6.30 tänker jag "nu ligger mamma hemma i sängen och sover skönt" (vrf jag just tänker på mamma vet jag inte) sen kommer dom dagarna då jag faktiskt är ledig från jobbet, då jag bara kan ligga och dra mig tills 15 på dagen. nej då vaknar man klockan halv 7 och det är omöjligt att somna om, jävlligt moget måste jag säga. Jag längtar tills på lördag, då ska vi bara hem till mormor på dagen och ligga där och sola, like old times, sen på kvällen samlas the whole family, så ska vi grilla lite och spendera kvällen där, mysfaktorn hög eller vaddå liksom. är ledig hela helgen, ska bara jobba på torsdag men eftersom jag är så sjuk nu så tror jag att jag ska ringa do och ta bort det passet, ledig en hel vecka!
Imorgon är det Nationella i matte A, (ja vi läser det på 2 år) jag har en liiiite liitten känsla i magen att det inte kommer gå bra, min familj är ingen snillefamilj..tro mig. Men jag hade tänkt att snart duscha, sen bege mig ut på en promenad, måste köpa schampoo också, sen hem igen, och plugga lite matte..ha ha ha vad roligt det känns att jag ska plugga, det inträffar inte ofta ska ni veta. Nej jag kanske ska gå in på lite sidor och klicka hem lite saker innan thailand? ni vet väl att det bara är 19 dagar kvar *SMILE*


malin



Kommentarer
j

malin, vi sitter nog i samma båt ! fy fan vad äckligt förkyld jag är. KRYA PÅ DIG LOVE

2008-05-06 @ 13:41:41
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0