DHW GG

min tjej bli 18 år idag, förlåt om jag lät otrevlig imorse sanela men jag hade vaknat på fel sida av dom få timmarna jag sovit inatt <3. På fredag ska det firas !!!

Ikväll har vart ganska mysigt, åkte hem till madde vid 5 tiden och kollade på dom 2 sista DHW avsnittet för säsongen OH MY GOSH säger jag bara, jag kan itne vätna heeeela sommaren ut för att få reda på saker, omöjligt!
Gossip girl var också väldigt bra / spännande..lurigt klurigt där..
Vi gick upp till donken och tog en kaffe som vanligt..jimmy kom lite senare sen även Philip vi åkte runt lite i stäket sen satte vi oss uppe vid ett lusthus så man såg ut över hela vattnet känns verkligen som förr förra sommaren när man umgick med dom hela tiden. Jag kom nyss hem och har pluggat inför mitt lilla tal imorn för historian, jag tål verkligen inte att prata inför hela klassen, det är inte riktigt min sak. Men det är bara köra, vad ska hända liksom? *ta i trä* Nej nu ska jag nog lägga mig så jag orkar upp imorgon.

over and out malin

bjuder på en bild från 9an glada gänget eller?
fr. V madde, malin.a, sandela, jag, pillan, malinb
image168


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0