bubbly

har nyss ätit, en avocadosallad, det var gott ska ni veta!
Ska snart gå och duscha sen kommer madde hit, ska hon lägga in mamma slingor i mitt hår
så det får lite liv/färg. Har vart sjuk sen typ lördags och mår nästan inge bättre alls..det är inte okej. Skulle jobbat idag men ringde och sjukade mig, känner att jag inte har orken till att jobba riktigt än.. I helgen ska jag inte göra något alls, på fredag ska jag nog på bio och se "21" med madde, jimmy och andreas. Lördag ska vi grilla hos mormor sen på söndag är det Urans studentskiva haha jag ljög lite, ska visst göra saker. men hur som helst det jag syftade på var att jag inte ska dricka eller något, har vart ritkigt skönt att bara tagit det lungt den senaste helgen. Inte helgen nu utan NÄSTA helg jobbar jag öppning både lördag och söndag, helgen efter det sitter jag på ett flygplan på väg till Thailand men en av mina närmsta vänner. Livet är ganska glassigt. Fast inte när jag täker på alla uppgifter som måste vara inlämnade innan thailand, historie arbetet som ska vara klart imorn måste jag sätta mig med nu och göra klart. Ska bara göra en innehållsförtäckning och lite mer fakta om slaveri.
Nej nu måste jag faktiskt dra igång lite saker..

over and out, malin


Kommentarer
j

blääää för avocado. shalalaa

2008-05-09 @ 01:03:08
URL: http://jonnnaa.blogg.se
j

nä, usch :)

2008-05-12 @ 00:59:03
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0