bad day

Idrott A, Historia A, Matematik A, Svenska B..så ser min dag ut idag.
Vi slutar 15.40 på en fredag, det suger ganska så mycket. Vaknade vid 6 imorse och troddde jag hade försovit mig haha älskar det här med våren och när det är så ljust ute :) Eftersom det bara är jag och pillan som hade gympa vid 9 (resten av klassen har när vi har historia) så får vi välja ganska fritt vad vi vill göra, idag ska vi spela tennis uteeeee...mys, är det kallt ute?
Jag kommer vara stenhungrig när gympan är slut, kan inte äta såhär tidigt på morgonen men nu kom jag på att vi har luch efter idrotten..eller?
Fick ett mail om att mina kläder från ELLOS har packats och skickats iväg..shulululuuu ikväll blir det bio med madsz, slim, andriii, och big B :]

over and out, malin


Kommentarer
kia

Ha en bra dag!

2008-05-09 @ 07:56:36
URL: http://honheterkia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0