8days.

Imorgon kan jag säga 7days. Ringer det några klockar från skräckfilmsfronten? hohohihihaha. så rolig jag.
Nej men jag är arg för att jag jobbar på min födelsedag..morr! Men det ska fixas&trixas så jag ska vara ledig. SKA.
Linnéa träffade en tjej häromdagen och fick massa info som vi luskat på en evighet..en sak som släpptes från huvudet iaf. Nej nu ska vi inte tala i gåtor. Arbetsdagen idag simmade förbi om man kan säga så? började 6.30 hels plötsligt var klockan 10 och det var dags för rast, sen var den 2 då skulle jag sluta om 1h 30 min. skönt JUE.
Fick nu sms av pillan för er som vill veta..hon ska bara vara hemma ikväll--jag likaså.
Jobbar 6.30 -15.15 imorn, sen jobbar jag måndag och torsdag , sen väntar en ledighet på nästan 4 veckor..nu tappar nog mina vänner /en pojke hakan/näsan/öronen/ögonen..arbetsnarkomanen malin är ledig i en månad!

Igår var det iaf mys..vi var hemma hos sanela och köpte massa gott, åt där och skulle kolla på the holiday, innan lekte vi massa med hennes lillasyster Emina, jag ida, sans och mads var det iaf. jag somnade efter 40 min kanske, sen vaknade jag när flickorna skulle gå till bussen vid halv1. Vaknade imorse och var otroligt pigg. Nu slog det mig, måste ringa sanela! Jag har även fått löneförhöjning en BIG one känns det som, tjänar nu 80.40kr/h innan tjänade jag 64.40 eller var det 66? förstår inte varför men sen när jag fyller 18 blir det 85? eller? fan jag kommer bli rik mina kära läsare. Kollade även vad våran blogg var värd på en hemsida haha 5tusen eller något sånt låg det på, dela det på 12 så förstår ni vad vi drar in i månaden (om vi nu skulle fått betalt) Nej nu börjar jag komma in på annat spår, ska lägga mig ner i sängen och kolla på någon bra film, kanske sällskapsresan? blev sugen på den när Sandra sa att det var hennes bakis film hahaha...

over and out, malin

 
image164


Kommentarer
j

hihi tack bejbi :) på drottningatan så finns det ett cafe som heter muffin bakery. kom förbi nån gång vettja :D

haha brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra tjejen

2008-05-18 @ 18:58:44
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0