8 timmar

hej hallå allihopa!
jag har precis nästan packat klart..håller på att tvättar osv nu för att kolla om jag har glömt något som jag behöver. Min väska är så jävla tung, men jag har inte ens packat mycket kläder, det är själva väskan som väger också. jobbigt med övervikt? Om 8 timmar åker vi mot arlanda innan det ska jag träffa några av mina underbara tjejer en sista gång innan vi åker. Det börjar krypa i kroppen nu.. jag börjar nu förstå att vi åker till THAILAND snart.
wohoooo kvällen igår var annorlunda men rolig, slutade med några killar i klassen hos pillan och pratade om övernaturliga saker och alla slocknade i soffan runt 6 halv 7 tiden? Träffade en jättegullig ordningsvakt igår, han var jätte rolig och fick mig att skratta bara han öppnade munnen haha nej nu ska jag göra lite seriösare saker, vet inte om det blir ett inlägg till från min sida innan jag försvinner i 2 veckor, min vapendragare tar över här..
oh älskade vännen Uran som fyller 21 imorgon GRATTIS i förskott, när vi landar i thailand är klockan 2 på dagen här imorn så jag ringer då :D! eller nej jag ringer efter klockan 12 när vi är på arlanda :D
 -och julle babe. you better keep me updated, lovar att kolla efter din musse tröja, kommer sakna dig med -<3
pusspuss på er till alla mina vänner som jag inte kommer prata mer med innan jag åker
jag älskar er, jag kommer sakna er ni vet vilka ni är jag hör av mig när vi kommit fram :)

over and really out, malin

image172
  glassiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt


Kommentarer
linnea,

grisigt malin!!!

2008-05-25 @ 15:32:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0