21

Filmen igår var jävligt bra, efter bion var alla as taggade på att dra någonstans och spela blackjack, att lära sig att räkna kort skulle ju inte vara helt fel, dra till Las Vegas och dra in 200 000 dollar, DOLLAR på en hel helg.
Det skulle inte sitta fel i någons ekonomi tror jag haha. Efter bion kom iaf brane och dempa och hämtade upp oss, det var bara jag,madde jimmy och falk som gick, vi åkte hem till jimmy och satt på hans framsida och pratade om massa gamla minnen alá sommarn 05, sen körde vi burken dom 20 sista minuterna innan första nattbussen gick hem, dom där killarna ligger en varmt om hjärtat!
Vi pratade även om att hyra en stuga igen den här sommaren..fast då lite längre bort typ Öland..vore iallafall skitmysigt..Idag ska jag hem till mormor och grilla med släkten, vi ska fira min mosters kille som fyller 31 eller 32, ska iallafall bli jättemysigt. Nu måste jag hoppa in i duschen innan mor kommer hem och ser att jag inte börjat göra iordning mig

over and out, malin

  
image159


Kommentarer
j

har alltid varit tveksam på om jag ska se denna film eller inte. Men nu tror jag på dina ord malin ,och hoppas på att jag tycker att den är lika bra som du gjorde. hihihi Puss.

2008-05-12 @ 00:58:08
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0