=!

godermorgon.
Ska snart kila iväg till skolan, börjar klockan 8 och har kökslektion fram till 1 halv 2, sen ska man städa
hela köket också..usch jag är så himmla trött..skulle inte suttit uppe så länge som jag gjorde inatt.
Jag tror jag har möte på jobbet idag också, smsade mika och frågade men han har icke svarat, klockan är iofs inte så mycket än, jag börjar känna mig jätteilla, jag hade så inatt också och fick då för mig att jag hade kräksjukan eller något oxh nu börjar det komma igen, säg inte att jag ska bli sjuk till helgen IGEN.
nej måste styra upp det här nu.

over and out, malin


image162


Kommentarer
j

dumbom. jag vill inte hööööööra :(

2008-05-15 @ 16:51:00
URL: http://jonnnaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0