säljes!

Okej nu är det så att jag beställde ett par byxor från H&M för 2 ½ vecka sedan.
Jag skulle givetvis skicka tillbaka dom innan 14dgr och byta dom till en mindre strl när jag ser nu att förpackningen fortfarande ligger i mitt rum!!! det är alltså försent att skicka tillbaka dom så nu vill jag sälja dom istället
så att jag kan köpa den mindre strl..jag beställer alltid för stora och jag lär mig aldrig!
Byxorna är precis dom på bilden fast dom gråa då, dom ser inte så snygga ut på den separata bilden på endast dom, men på är dom skit snygga! storleken är 38 på mina, dom kostade 198:- kr iaf. och är helt oanvända. Lämna en kommentar om någon är sugna på dom, iofs är det ju inte jätttemånga som läser denna blogg men hoppas kan man ju iaf!


image130

/m


Kommentarer
mims

jag tror jag har en sån topp :)

2008-03-16 @ 19:53:08
URL: http://mims08.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0