reebock with the strass

lovet är fan slut och jag kan inte ha värre ångest tror jag! Man får tänka posetivt, att det snart är lov igen.
Jag har jobbat nästan hela lovet..skulle ha varit ledig bara på torsdag men efter lite omständigheter fick jag vara ledig i lördags också.. var ganska skönt att slippa tänka på jobbet och alla tusen tankar man tänker där.
Pillan fyller snart 18..sen malinb 3 dagar senare..fuskigt värre, duktigt värre av deras föräldrar att dom fyller 18 tidigt iaf. Själv fyller jag år i juni..22 mitt på sommaren..iofs också najs.
jag har äntligen fått tillbaka min mobil..det är så skönt! vilken befrielse det har varit att skicka sms, jag sov med den inatt..så lycklig var jag! Pengarna på mitt kort har bara runnit iväg..iofs har jag lagt undan 6tusen så hela våran thailandresa kan betalas i dagarna..känns skönt att få det gjort så jag inte kan springa och nalla pengar därifrån längre.
Familjen är borta tills på tisdag..det betyder att jag ska sova ensam..igen. ångest värre, men måste lära mig!
En otroligt skön sak idag var att bussen från jobbet hade slutat gått.. jaha det är bara att gåt ill höjden, där skulle inte bussen gå görns 20 min typ så jag började traska till jakan, när en killkompis ringer och säger att han är på mitt jobb och frågar om jag jobbar, nej jag är på väg till jakan, han är då snäll ch hämtar upp mig och kör mig hem, det var otroligt najs med andra ord. Linnéa och elli hade kommit hem nu... fan friden är över mina vänner.

/ m


Kommentarer
Ullis

Hehe okej :D vilken tur då, annars hade det ju nästan vart konstigt eftersom hon ser så bra ut på bilder osv :P

2008-03-02 @ 22:55:45
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Ullis

Haha ok :D

2008-03-02 @ 23:05:00
URL: http://www.inmyway.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0