jag har en söt, hårig jävel i sängen

nu ere fan inte många timmar kvar, tråkigt att det är en äckelmåndag.
drar ner till sveriges framsida på tisdag, med juggen.
förövrigt är elli top notch.
jag köpte en snurresprätt tröja igår. den är ascool, fast R tycker den e töntig.
min far har rätt angående italienare, eller okej, trevliga är dom. men inte fan mer än så.
när vi är inne på männen i min familj så gjorde min farfar ett uttalande inför
sina vänner för några helger sen som fick min farmor att gå i taket.
han menar att det är bra att USA vandrat in i irak. han älskar bush.
min farfar är speciell, det märker man på hans namn, ingolf. ingolf och anna-karin.
aaa, nu vet ni varför jag inte skriver här längre


Kommentarer
Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 14:50:10
URL: http://leapea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0