it's a new day

Vi måste fan ändra designen på bloggen, men jag är ljushuvet utav oss 2 och jag orkar verkligen inte, någon som har lust att göra hela skiten åt oss? schyrraa rååå?
Idag på jobbet gick det superbra, var på jättebra humör hela dagen, personalfesten närmar sig och det börjar märkas, kul ska det bli! Imorn börjar jag jobba 9 igen då ska jag gå till jobbet med najnalainen duktiga som vi är!
Nu sitter jag hemma halvklar, nea åkte precis..jag ska fixa klart mig, sen förhoppningsvis händer det något med nea&juuuuliiiaaaaaaa från jobbet, you make me happy girl! måste ringa en killkompis också, och uran usch vad många jag ska ringa nu ;p
Jag har inte fixat ngt dricka tills ikväll heller..kul att systan stängde 3 idag. Kanske om jag har tur får jag något här, man vet aldrig.
Min katt är gosig nu, han gnäller att han ska få komma uppi mitt knä, nu ska jag mysa med mannen i mitt liv.

Puss /m

 
image132


Kommentarer
Julia

hihihihihi :D

2008-03-23 @ 19:13:38
URL: http://juuulias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0