HAPPY B-DAY

har ätit påskmiddag idag hos mormor fy satan vad gott det var! Älskar den där maten alltså..
Imorn är det lön och imorn ska ida gadda sig.
NÅGON FYLLER 18 IDAG, GISSA VEM???!!!! det är faktiskt min blogg kompanjon, linnéa estavo elmhammar.
GRATTIS ON THE BIG DAY HUNNY BUNNY!
jag jobbade idag 12-16, dubbelt betalta så det var fan najs! Träffade robert på bussen också, prata lite skit och om allt möjligt, roligt att börja få upp kontakten men den killen igen!
Igår träffade jag även en gammal vän, mattias alá birgersson, inte sett honom på år och dar, trevligt att ses grabben! Helgen har vart ganska najs, var på fest i...förregår?! med nea och julia a.k.a virskerskan.. jag blev kallad lögnerskan.. careface?!
Nej men det var ganska roligt faktiskt, nu funderar jag på om jag ska hem till madeleine för julia och lollo i deras klass är där, dom ska kolla parlamentet och mysa!
Nu ska jag iaf ringa pernilla som befinner sig i England och kommer hem om..3dagar!
nej time to make that call.

/m


Kommentarer
elli

jag försöker ringa dig heeeeeeeeeeeeeela tiden!!! men jag får heeeeeeeeeeeeeeeeela tiden inget svar!
och jag har ingen mobil, så det vore bra om du kunde ringa hem till mig när du ser det här malin viola nordh!

2008-03-25 @ 12:13:58
URL: http://dome.blogg.se
elli

malin om du undrar varför du har så många besökare från samma ipadress idag, så beror det på att jag har tråkigt och hoppats på att du uppdaterat vilket du inte har.. så har nog läst detta inlägg sisådär 15 ggr.. nej, ut i kylan och förkorta livet nu!
PUSSSSS LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE

2008-03-25 @ 20:25:31
URL: http://dome.blogg.se
U

Händr? Ring imorn! Sov gott.

2008-03-28 @ 05:14:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0