DET ÄR INGEN VANLIG DAG..

FÖR DET ÄR MALINS FÖDESLEDAG HURRA HURRA HURAAAA...En av mina vänner som jag känt längst, käraste Malin birgersson fyller 18 år idag. grattis grattis sötnos :]
tiden bara rinnger iväg.. 3st 18års firanden bara den här månaden.
Sen blir det linnéa den 24 mars, sanela 20 maj, ida sista juni, nicole 5juni, jag 22juni, madde 24 juli.
I juli blir det 4 st 18års dagar att fira, dock är vi inte hemma på varken idas eller nicole ;p
Hoppas iallafall att Malin får en bra födelsedag och i helgen bjuder hon på middag osv med alla tjejer.. mys mys.

image126


                                                                       GRATTIS IGEN TJEJEN!

/m


Kommentarer
linnea,

aaaa, fast sanela fyller år i maj :p

2008-03-13 @ 20:12:11
malin

ja vaddå vad skrev jag då? :P

2008-03-14 @ 12:02:21
URL: http://mvn.blogg.se
malin

såg nu att jade hade skrivit juni aha :p

2008-03-14 @ 13:51:58
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0