can't you understand? oh my little girl

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet 9.45-19.15, gick lite tidigare för att hinna med bussen.
Imorn börjar jag 06.30, öppnar troligtvis med roliga personer så det kommer bli helt okej :)
Såg från Ninas blogg att man kan vinna 100 hanky-panky trosor från metro värde över 19.000:- Min heliga skapare säger jag bara 19tusen för 100 trosor haha galet värre.
Idag hade vi lite FOR-dag på jobbet, invecklat, utvecklat, det kommer mera. Jag måste bara skryta lite om mina arbetskamrater.. dom är bäst och lite mer tillochmed..me like (:
Sitter just nu och lyssnar på "Enjoy the silence med Depeche mode" haha älskar den där sony ericsson reklamen.
Imorn ska vi fira linnéa..slutar jobbet 16, sen så blir det middag och mys hos henne..börjar 06.30 igen på söndag så det blir nog inte en sån sen kväll för min del.
Lovet har varit helt okej faktiskt..har jobbat nästan hela lovet vilket som är rätt mycket pengar, inte helt fel :D
Nu ska jag äta gott med mamma&R.

Puss.


Kommentarer
Nina

gick det bra idag? Med FORen eller vad man ska kalla det, haha!

haha, håller med om de där me hanky panky trosorna, helt gaaaaaaaaaalet! :P 20 000 kr för trosor

2008-03-28 @ 21:42:34
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0