but I don't look back

Aj aj aj är det enda jag tänker säga, jag har bränt mig - på 3 fingrar..det gör så sjuihelvetes ont.
Värre än när jag brände mig på salamander'n i skolan, och det var smärta!
Det är precis där i mitten av fingrarna, när man böjer dom.. tror det här e 3egraderns brännskador alltså, med lite överdrivning i det hela. jag vet inte vad jag ska kyla ner det med heller - smärtan sitter bara i huvet, om man inte tänker riktigt mkt på att det inte gör så ont så gör det inte det, men det går inte!
Idag var det en rolig dag på jobbet..träffade robban på bussen på väg dit, pratade om allt mellan himmel och jord, kom till jobbet 30min innan jag började, pratade skit med julia och dom andra tjejerna på jobbet..fick stå i ettan..sen tvåan sen kök dom 2 sista timmarna, nu kan jag både stora&big och vanliga (Mcdonalds språk, förväntar mig inte att ni förstår) Det var lungt och skönt och roligt folk som jobbade iaf :) Är ledig hela den här veckan nu, jobbar inte förns nästa måndag. Imorn ska ippsilippsi på introduktion där, ska bli GREAT att hon ska börja jobba där kul-jul med andra ord =)  Men nu på torsdag iaf ska vi ha Rap-session på Bowlinghallen.. möte+bowla..(me dnågra från jobbet) ska bli kul men jag suger verkligen på bowling,..när jag var liten var jag grym, vann över mina bröder  gång på gång och dom blev helt hysteriska och sa att jag var en häxa som hade förtrollat banorna när det var min tur..wtf liksom?! Mam&R kommer hem imorn någon gång..har vart skönt att bara vara ensam i 2 dagar faktiskt.
Nej man kanske ska börja fightas med verkligheten och faktiskt börja ta tag i lite saker...

/m

ippsilippsi någon gång i somras :)----------------------> 


Kommentarer
KUNG

nu var du rolig vaaaaaaaaaaaaaa :)

ta med mig... typ :(

2008-03-03 @ 23:22:40
URL: http://jonnnaa.blogg.se
elli

finns nog ingen som är sämre på datum, och tidsuppfattning än du malin..
den där bilden är från förra hösten! HAHAA

2008-03-04 @ 16:59:11
URL: http://dome.blogg.se
KUNG

Men vet du malin. du kan typ ta och stoppa nånting upp i röven eller liknande :D Nu är jag svartis !!!!

AAa tack gärna. Då borde jag må någorlunda bättre. Men då kanske det är dags för oss att gå och köpa en rätt så stor resväska. Eller hade du tänkt skära mig i bitar för att sedan klistra ihop mig när vi landat? :)

2008-03-04 @ 17:45:41
URL: http://jonnnaa.blogg.se
malin

Elli- ahaaa hahah nej jag är inte så duktig på sånt där faktiskt haha :D

2008-03-05 @ 19:24:57
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0