been there, done that, got that t-shirt

5 dagar tills löning, I can't wait! Min dröm inatt var helt galen..helt utom galaxen om vi säger så!
Idag är edt påsk lunch i skolan,(vi skulle laga den i köket) jag försov mig så nu missar jag den goda maten och påskmusten :/  jag blir även jätteirriterad för det är en skjitfin tröja jag vill ha från H&M trend, men den finns ingenstans ska försöka leta upp en bild på den så lägger jag upp den sen så kan någon tipsa vart den fins. Nu hittade jag en bild, den är så snygg!
Idag ska jag jobba och innan dess ska jag till centrum och kika lite ska även fråga på H&M om dom vet vart den tröjan finns. Pillan är i England och allt känns så tomt. Jag har ingen att göra någonting med längre på dagarna för alla går i skolan tills sent eller praktik osvosv. Nej jag hatar dilemman, ska jag eller ska jag inte?
Jag längtar så äckligt mycket tills thailand, vet ni? snart är det bara 60dagar kvar =)

   
image131
   Ngn som vet ett H&M som den finns på?
/M


Kommentarer
U

Har det nånsin slagit dig att jag varken jobbar eller har praktik din nörd?
Jag sitter föfan bara hemma hela dagarna :P

2008-03-21 @ 03:55:39
j

mallliiinnn, hojta till om du hittar den. den var ju grymt snygg :D

2008-03-22 @ 00:32:37
URL: http://jonnnaa.blogg.se
U

Lär dig svara på sms när du smsar mig din röv haha.. har väntat sen kl 10 i 11 ikväll cp :P

2008-03-22 @ 01:39:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0