and it hurts with every heartbeat

Inatt drömde jag att du började jobba hos oss igen, jag tror det var för att jag såg ditt namn inne på kontoret, bland telefonlistan här i veckan, det stod att du hade en kod till den nya brickan vi fått till dörren, då började jag tänka på om du skulle börja jobba igen..aja i drömmen iaf.. Jag stod i köket, fast jobbet såg mer ut som ett stort lager typ, sen ropar pavel att någon ska byta av mig, jag ska gå på rast..helt plötsligt står du där, det var precis som det är, du hade slutat för du skulle resa bort osvosv.. Du hade tydligen kommit hem igen, skippat lumpen. Det var så sjukt, jag visste inte vad jag skulle säga..jag fick fram ett hej. Jag fick senare höra av nina (i drömmen alltså) att du hade sagt att jag skulle ringa dig någon dag. Men det hade sagt 1vecka innan när jag itne hade jobbat men du hade, jag blev jätte arg på Nina att hon inte sagt ngt tidigare haha..När jag vaknade upp hade jag fortf. det där knipet i magen, jag var totalchockad och trodde i några sekunder att det hade hänt på riktigt.
Det är inte första gången, inte andra heller.. jag jämnför, jag tänker,  gjorde jag fel? rätt?
Jag struntar i själva situationen nu..jag har gått vidare.. men tanken sitter fortf. fast i min näthinna.
see you later aligator.




/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0