allt man vill göra är bara..

Jag läste nyss artikeln om "blondinbella" i City tidningen, hon vill inte säga hur mkt hon tjänar på bloggen, men hon kan uta problem säga att hon slösar 10.000:- på shopping varje månag det är helt gaaaaaaaaaaaalet. Då kan hon lika gärna säga att hon tjänar sina hundratusen lapparna på bloggen istället.
Sjukt att hon tjänar pengar på folk som läser hennes liv, ska sluta läsa hennes blogg f.rom idag!
Jobbet kallar 17-20.45, även fast jag är helt genomförkyld och mår piss rent utav sagt så tänker jag gå dit, orkar inte med det där jävla sjukintyget frånochmed första dagen osv.
Alltså det bor några jävla pundare på våning 2 i vårat trapphus, mamma säger att dom e pundrare för hon hörde några andra säga det, som säkert har hört..jaa ni förstår - viskleken för hela slanten.
Iallafall sen typ 7månader tillbaka så har dom borrrat i cement, trä,papper allt jävla möjligt, på morgonen i typ 2 timmar, dom börjar klockan 9, borrar, slipar, hammrar, snickrar, vad fan ska ni gräva ner ett lik eller? eller så gör dom små hål i hela lägenheten i golvet där dom kan lägga ner sitt koks, sen sätta ett sugrör och dra, vad fan vet jag? jag tror faktiskt att varenda jävla lägenhet på det här 7våningshuset hör vad dom håller på med. Jävla idioter säger jag bara ska fan ta och gå ner och knacka på och fråga vad fan som försigår. Ska fan också börja borra i våra cementväggar fast 5 på morgonen så får dom smaka! jag svär hela tiden, jag vet.."fan" och "jävlar! är mina vanligaste ord jag säger det mer än vilket ord som helst nästan, shame on me.

image127

/m

(för övrigt jag sökte på pundare på google.se, vem kommer inte upp om inte självaste Göran persson, hohoh)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0