äh fyfän

Kanske är dags att skriva om helgens bravader vid det här tillfället..
Pillan fyllde 18 i lördags (efter kl 0.00) så Igentligen i söndags..Men vi firade henne i lördags ialafall..hon  hade hyrt en lokal där vi tjejer skulle äta osv, sen skulle några killar komma dit, sen vid 22 tiden skulle vi gå upp till henne.  Det var första gången på typ 1-2 år som alla tjejer var samlade..knas hit & knas dit men jag tyckte iallafall det gick ganska bra. God mat var det iallafall.. Kvällen var otroligt rolig om man bortser från vissa saker.
Det var najs att träffa folk man inte träffat på typ 2-3 år, eller aa man har sett dom men inte pratat osv med dom.
Somnade runt halv 6 på morgonen ute i vardagsrummet med 3 jobbiga pojkar.
Vaknade vid hlav 10 av att pillans mamma kom hem, pillan gick upp och dom började städa osv, efter ett tag var det bara Nicole John jag och pillan kvar, vi gick till mon ami och pillan fick ta sin första öl ute haha...
Dagen efter är en sån dag jag kommer minnas länge, John var full och skrek och var glad att han umgicks med smarta personer, Dagen efter går inte ens att föklara "jag vill ha en buss-ola utan rucc-ola" ;d facebook nästa+.



Du tröstade mig, du pratade om allt jobbiga, du sa åt mig att inte vara ledsen,
allt var precis som förut, sjukt hur saker förändras, tack!

/m

 
image124


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0