time pass by

usch som nea sa, natten i hennes lekstuga var hemskt, för hemsk, gör aldrig om det där i hela mit liv.
idag fyller min äldsta bror 23 år, Grattis!! usch jag tycker time pass by alldeles för fort, han fyller redan 23, jag blir 18 år på söndag jag kommer fortfarande ihåg när jag var 5,  han 10, robin 7 och alex 9 och det känns som förra veckan ungefär, när vi bodde i bollnäs och gjorde ingenting annat än att gå mamma på nerverna. Läskigt hur fort tiden verkligen går.. och idag är det midsommar, det är redan 1år sen vi var ute Med nicole och firade med hennes släkt och det känns helt sjukt. Jag är sjuk och mår bara allmänt dåligt, ska förbi madde där alla andra tjejer ska vara, får se hur länge jag ska stanna, ska inte dricka eller någonting, brukar bli väldigt irriterad på fulla människor när jag själv är nykter.
På söndag åker mama&R till thailand i 2v. är lagomt avundsjuk skulle inte benga på att åka igen alltså..usch jag vet inte ens vad jag önskar mig i födelsedagspresent..Nu måste jag in i duschen,

over and out, malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0