paaappa, vad är kama sutra?

aaa det gick bra för sverige och portugal e vidare. så jag är nöjd :)
igår så var jag och hämtade mitt pass i solna, haha vi hittade inte till bussen som man skulle ta så vi gick från sumpan till polisen, det var iofs en skön prommis men jävlar vad långt!
sen blev det emils med pills och ida, iofs drog pillan ganska fort men jag och ida satt där, sen kom sanela också.
sen så gick vi och mötte upp christoffer och co, sen kom jocke så drog han och jag mot söder och mötte robban, som tydligen hade varit med dom sjuuukaste människorna, haha han var helt facinerad..
så gick vi till cornelia, var där i kanske 10min eller ngt sånt. sen åkte jag hem till christoffer och sov. klantpellen spillde dock vatten i halva sängen, haha.
idag så vaknade jag, hade försovit mig med ca 3timmar, så begav jag mig till stäket. sen hem och så kom bosnien och malin ek. haha allt e fett ointressant men kom på att jag ska skriva ner allt jag gör, för har så dåligt minne och det e roligt och läsa sen :)

hahah familjen dafgård reklamen e såååå skön!!


Kommentarer
Anonym

feeeed me

2008-06-13 @ 00:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0