men alla verkar nöjda :)

tjenare! aaa har suttit i solen typ hela dagen, jätte jätte skönt faktist :)
var först på emils, sen blev det vattmyra, och vandrade vi till viksjö.
aaa, har inte hänt så mkt mer eller ngt, fan borde börja bli sån där riktig bloggare
som tar kort osv varje dag. aaa ska försöka fan :)
juste vet inte om jag skrev ngt om att mina nycklar var borta, men nu e dom upphittade.

jävligt skönt.. som jag sa förut, jävlar vad jag konstant glömmer saker
överallt,hela tiden! men det e lugnt, för det e fan sommar ;DD


den här låten, när du är sådär perfekt väck!!


Kommentarer
Ida

aa vi borde satsa på bli sånna riktiga bloggerskor, har hört rykten om att dem tjänar mycket pengar ;) bra att du hittade nycklarna !

2008-06-02 @ 07:36:43
URL: http://idaahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0