"malin blir 18 en gång om året"

igår fyllde jag 18... hipp hipp hurraaaaa till mig. Dagen innan gick vi ut, sådär efter klockan 12 ;) det blev en riktigt jakanrunda pg, villan sen mp. Jag fick gratis inträde till mp av dom som jobbade på villan i present, så det var nice. Jag blev iaf en aning mer på lyser än dom andra (ida, nea, nicole) men man ska vara så på sin 18års dag! Vi satt iaf i jakan och ja.. jag vet inte vad, så åkte jag hem till Ida sen däckade vi på hennes soffa men vaknade as tidigt pga det där jävla programmet när man ringer in och gissar på ett ord "KOM IGEN NU!!!! RING IN NU, JAG VET ATT NI KAN" haha och ingen av oss orkade sänka ljudet heller haha aaa men tack tjejer för en suuuuuuuuuuuuper 18års dag och tack alla för alla gratulationer :) Idag ska jag jobba 16.45-23 SWEEET..usch det rä jätte långtid känns det som. Och mina föräldrar har dragit till Thailand nu, dom är framme runt halv 1 tiden..
Nej nu ska jag kolla vart man kan söka jobb utomlands någonstans..

over and out malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0