kess

sitter hos malin och chillar, hon e i duschen. igår var det en mysig kväll faktist, satt och rökte vattenpipa hemma hos jonathan. hahah fick ett riktigt skrattanfall, "nej nu jävlar har det där hårstråt växt ut igen" hhahah. jag&david skulle sova i min lekstuga, dock bangade han då han tyckte det var för kallt. så jag och malin begav oss hit till henne och  kollade på film. men malin somnade och mina ögon var inte med mig så vi såg inte klart den.
nu måste jag bara få fram mina nycklar som ligger hos en försvunnen man, fiiiiittttttaaaaaaaaaa!! haha jag förstår inte hur jag kan vara så dum, han höll liksom upp dom förut framför mig och ba, aaa jag har dina nycklar nea. men jag tog dom inte!? aa skitsamma. nu e malin klar.


Kommentarer
U

Nea vafan!

Skärp dig nu, upp me feta gangstermusikvideos!

Jag har flera fetingar om du inte kommer på några själv :D

2008-06-18 @ 05:36:39
linnea,

hahah, alltså jag har ju många, men det e sommar, lyssnar knappt på sån musik då ;o hahah men vänta jag ska lägga upp en sjuuuk låt!

2008-06-18 @ 12:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0