HO HO HO HO HOCKEYFRILLA

feeeeed yourselve.

jag har inte skrivit mycket i den bloggen sen jag kom hem, har liksom inte funnit mig tiden till det.
det är inte så att jag tjänar 5 mille och har över 500tusen besökare som kräver minst 5inlägg om dagen, så hey.
när någon kallar er baby, är det bra/dåligt? jag menar vissa tjejer HATAR att bli kallad gumman av sitt pojkvän, ligg, ex, you name it, jag tillhör dom, gumman är liksom bara.. inte okej. men baby, är inte det lite gulligt? får det inte er att känna er som hans på något vis? jag vet iofs inte om det skulle vara likauppskattande om någon sa det i ett värsta moment, typ "baby, jag älskar dig" det är för klyschigt..men typ sov gott baby, i ett sms? nämen nu får jag faktiskt ta och sluta innan nån blir rädd för mig. Imorgon har jag skolavslutning YEEEEEEEEEEEES, eller? så kände man iaf i 5-8an men nu är det ingenting man går dit säger hejdå vi ses om 10veckor, så går man hem och sover typ? förut så fixade man dricka en veckan innan och tänkte "WAOW skolavslutning imorn kan inte sova nu" jag vill inte bli vuxen..det där är ett tecken på att dom gråa håren närmar sig sakta men säkert. Nej nu måste jag faktiskt sova ska upp om 5 timmar.. där kom det igen, förut brydde jag mig inte om jag bara sov 3 timmar, jag kunde endå sova när jag kom hem. aja ni förstår grejen, det går snabbt det där, dom gråa hårstrårna..

malin


Kommentarer
Ida

haha vilken skön kille ;D sköönt att vara hemma igen? :P

2008-06-13 @ 12:10:11
URL: http://idaahagstrom.blogg.se/
Ida

borta bra men hemma bäst elr vad säger man ;P

jag ska skriva when one door is closed many more is open på handleden. OCH jag lovar att det är sista texten jag gör haha. vill inte bli en bok haha :D

2008-06-14 @ 17:21:56
URL: http://idaahagstrom.blogg.se/
jonnsi

MALIN. bilder från THAI vill jag se tack :)

2008-06-16 @ 16:57:43
URL: http://jonnnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0