heybaby

det känns verkligen inte som sommarlov, jag har fortfarande den där bilden där man sitter ute till klockan 5 typ varje dag och snackar skit. haha, jag, falk och brunieboy, haha brane. han e bra han, och andreas :) satt vi där under min filt på bandyplanen fullt med myggmedel på oss. haha.
aaa igår så kollade jag film hos david på dagen, sen åkte jag till min kära vän sanela och vi begav oss ganska snabbt ner till stationen där mike, jocke och anteb hämtade upp oss så åkte vi till vattmyra och spelade tennis. jag är fan en stjärna på det. sen kom bobbo, jagger, myggan och backlund dit också. haha barnet-jagger "SKA VI???" haha jätte glad, verkligen som ett barn på julafton.
jag ska fan försöka fixa en kamera som gillar mig, vill fan ha bilder!! men det har faktist börjat som ett bra sommarlov!
nu ere bara 2v och 6dagar kvar till RHODOS!!!! längtar helt sjuuukt mycket


Kommentarer
Anonym

vem ska du till rhodos med? :)

2008-06-16 @ 18:30:28
linnea,

anonym: två tjejkompisar, ida och malin heter dom :)

2008-06-17 @ 14:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0