haaaa

ja igår åkte sverige ut som alla vet, jävla sopor. dock fann jag ingen tid att sörja då mitt humör, trotts förlusten, var på topp. så efter besöket på emils så gick vi till villan.
det hela slutar med att jag har samlat ihop lite människor och vi ska sova i min lekstuga. den kanske är MAX alltså absolut max 3kvadratmeter. när jag, ida, mike och matteb först kommer dit så börjar vi inse att det blir nog jääävligt trångt, med tanke på att malin också skulle komma. men det gick, och det största problemet var fan inte utrymmet utan att matteb slår och sparkar alla som rör vid honom, han snarkar och gnisslar tänder, högt! men vi tycker om honom ändå!
aaa idag så vet jag inte vad som händer så tjaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0