:)

gårkvällen är jävligt suddig, vi skulle till långholmen men slutade på tanto, och just nu kommer jag inte ihåg varför faktist.. hahah, när jag försöker tänka efter vad som hände så känns det som vi var där på tanto i 10min sen har vi bara gått. men det var nog inte riktigt så, nejfan det här e sjukt :p men det var najs faktist, väldigt chill.
haha, ida och hennes surr, skrattade nog 90% av kvällen åt hennes surr. "aaa men det är därför jag kollar skit noga så det inte ligger något i ciggpaketet, sen brukar jag ropa för att kolla om det blir något eko"
vet inte iofs om det var precis så hon sa det, men det var fan så jag förstod det haha. aaa tja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0