tjulululu

jaa, som malin skrev. det var en braa kväll. först satt hon och jag och förade på hennes balkong, snackade skit osv. sen kom taxin och hon begav sig till pg och jag emils. väl på emils så visar matteb det mysigaste stället i heela jakan, det var enda gången jag har sett att jakan har sett fint ut. sen gick han och jag till pg och mötte upp damerna.
efter det så skulle jag förbi villan, vet ej varför dock, så såg jag att christoffer stod på perrongen så sprang dit för att säga hejdå, eftersom jag åker till  rhodos imorgon(!!!). så det slutade med att jag sket i mp och åkte hem med honom till malin och myste och pratade skit.
haha alltså nu står resväskan, snart färdig packad på sängen, e så sjuuuukt taggad!! nu ere liksom typ 14timmar kvar tills vi står där på arlanda. sjuukt :)

One you never heard of I,
Push it hard to further the
Grind, I feel like murder but,
Hip Hop just saved my life
så jävla bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0