på en torssssda

vet ni vilken låt jag sitter och lyssnar på? All saints - never ever, det var inte igår ska ni veta. Den är så fin i början.
jag vill åka och bada idag! jag börjar jobba snart sen jobbar jag i 8dgr sen har jag semester i nästan en månad..men innan dess har jag 3 stängningar och 3 öppningar och 2 vanliga pass..frågan är om jag kommer orka. Längtar lite tills mamma kommer hem, det är skönt att vara ensam men det känns so om dom har varit borta jääättelänge nu. Nej undra om jag ska ringa någon och fråga  om dom vill åka och bada, typ kallhällsbadet, det var typ 2 sommrar sen jag var sist, men David&co, det var kul haha. Ingen kommer orka åka hitåt, får ringa iaf. Igår sov jag själv igen, tror jag har gjort det 2 gånger sen mina flräldar åkt, alltid varit någon här och sovit..ensamt med skönt..
I augusti ska jag hoppa fallskörm har jag bestämt mig för, efter sett Idas video och sånt så blir man så jäkla sugen och min lön i juli kommer vara ganska saftig. Idag ska jag ringa pillan också som befinner sig i England och snart åker vi till Finaland, är borta i en vecka mitt ute i ingenmansland..ska bli jääääätteskönt. På söndag åker Ida, Malinb och Linnéa till Rhodos..ganska sjukt att dom åker 3 st utav alla typ 10 tjejer som skulle åka..men a dom kommer ju iaf ha galet kul. Och nästa söndag drar vickan/lisa till Italien i 2 v och ska plugga Italienska haha. Jag vill till Öland i sommar..måste styra upp något iaf, i  Augusti kanske det blir någonting men vill enda göra någonting mer, snart har halva sommarlovet redan varit liksom..det är helt sjukt..Men tanke på ingenting..inatt drömde jag sån sjuuuuuk dröm, drömde att jag åkte på fotbollsläger med mina killkompisar, sen var en gammal komis där, och hon ska ha barn i november men så började hon få värkar och sånt, sen så säger någon "nej men carro det är lungt, det är bara förvärkar för fotbollen som kommer ut några månader innan" alltså skulle hon föda en fotboll. A det var helt sjukt jag var nästan rädd när jag vaknade alltså.
Undra när min bror kommer hit, jag vill åka oh bada som sagt..nej undra om jag ska ringa och väcka folket nu.


over and out, malin

"put your faith in the stars"


Kommentarer
ellinor

kul att du nämner att jag åker bort!!!!!!!!!!!!

2008-07-04 @ 18:26:42
linnea,

elli, du är oviktig?

2008-07-05 @ 16:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0