grisar

idag har jag jobbat och varit duktig, 0630-1700 men lämnade golv vid hlav 4 och fick räkna kassor osv, roligt men svårt.
Pratade precis med grisarna som befinner sig i Rhodos, en vecka har gått sjukt snabbt imorn kommer broooor hem, efter jobbet ska jag hem till henne och laga mat, eftersom hon inte kan göra det själv ;p
Jag funderar på om jag ska lägga mig och kolla på film sen sova, börjar halv 7 imorgon också men dagen idag gick sjukligt snabbt och Mac har brunnit så alla går till oss och äter ist, = mer folk, mer pengar..
Jag och madeleine kollar på sista minuten resor, vi funderat starkt på att åka i slutet på Aug, men jag vill till Öland också så vi får se. Snart åker jag till Finland, på Torsdag och det ska bli så skööönt :) Inatt drar även V och L till Italien, spontan resa bara sådär. Galet. och U drar till sitt hemland, Sanela är i sitt hemland, Pillan är i England, elli på malta haha alla är verkligen borta..Jag måste styra upp lite saker, nytt bankomatkort och sånt. Idag beställde jag hem tele2 fast pris, förstår intee varför jag itne gjort det titdigare 500:- i månaden och manf år ringa/smsa/mmsa till alla fasta telefoner hur mycket man vill..jag tankar ju faktiskt på mobilen för mer än 500:- i månaden också.
Nej film var det ja.. bjuder även på en söt bild från 7an eller 8an när vi åkte skridskor i stan
fr.v madde, sandra, annab, pillan & jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0