spoiler oth säsong 5!

jag har suttit och kollat på massa one tree hill, först det som gick på tv. Oh herre min skapare, sen har jag kollat lite från säsong 5, när det är framspolat 5år, det här är den bästa serien som någonsinskapats, men kom igen alltså, idétorka kanske? Det verkade inte alls lika bra, allt var kaos, nathan sitter i rullstol för er som vill veta..don't blame me om ni inte ville, läs övertexten nästa gång *muhaha
Jag vill att mina bamboo örhängen ska komma nu, och min pennkjol och mina arbamnd och det vita fina sommarlinnet. Jag vill bara köpa massa saker nu, måste hålla i pengarna. Lite av thailand resan är betalad iaf, den 26e Maj åker jag och pillan till Thailand, på U's födelsedag? men planet går dock 02.15.
Det ska bli så skönt och komma bort så ni förstår inte. Helt till en annan sak, jag hatar när folk ljuger, seciellt ens vänner. Speciellt om dom ljugit om en sak dom råkat försäga sig om senare? pinsamt läge? lite lagom sådär.
Jag är så arg just nu så jag skulle helst bara vilja sätta mig ner och gråta, slå sönder något, få ut min ilska. Gå ut coh springa eller vad som helst, jag har träningsverk i kroppen sen i fredags, och sen igår. jag kan inte ens sitta på toaletten utan att det gör ont i benen, ni har säkert haft den känslan någon gång.
Jag skulle sova tidigt idag, godnatt. jag klarade min uppkörning på jobbet för er som vill veta, eller kanske bara glömt bort (eller så har ni inte frågat för ni skiter i det?)  så nu är jag glaaaaad



I'm not lost, if you dig a little bit deeper you will find me..

/m


Kommentarer
Nina

jag hade också tänkt beställa bamboo örhängen. men det kanske inte var något nytt? vi kunde ju nästan gissat oss till det. haha

2008-01-28 @ 22:06:30
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0