smoke n' get high

jag är inne på 3dje dagen nu..den värsta sägs det? jag tycker det går galant och om jag får säga det själv så är jag fan stolt över mig själv! ska även inhandla ett gymkort den dagen jag blir frisk och börja träna lite, ett nyårlöfte.
Jag hade inga andra nyårslöften tror jag, bara att jag ska göra 2008 till ett jätte bra år.
Och inte jobba lika mycket och förstöra mig själv varje månad.
om 5 månader blir jag 18år, om 5månader blir jag vuxen..jag har 1år kvar i skolan, kommer ihåg första skoldagen som igår. vi satt i en rund ring, och dom hade tejpat på golvet och skrivit våra namn, så vi skulle lära känna varandra och inte sitta bredvid bästa kompisen, jag kom bredvid nikolina iaf kmr jag ihåg.
Nej nu ska jag koka makkisar och äta köttfärsås... imorn måste jag ta mig till centrum och köpa david 18års present, förslag någon?

/m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0