nothing I want more

Jag har precis läst igenom gamla msn konversationer hohohahahihihehehaehae säger jag bara. Vad sjuka saker man kan prata om. Och vilka minnen jag har kvar från dig.
Jag har skiftat mellan datan och sängen idag, jag vlir irriterad på att jag aldrig blir frisk? m skulle säkert bli tokig på mig om han befann sig hemma, men nu gör han ju inte det, så vi släpper den tanken.
jag har även funderar på att beställa brothers&sisters boxen säsong 1, i love it! Jag har inte ätit något än, och jag vaknade 12 idag, återigen, Heeman.
Jag skickade sms till Sandra på jobbet och skrev att jag inte kan komma imorn heller, hoppas hon fick det, annars lär jag väl få ett samtal imorn runt 10 snåret.
Helgen som kommer ser jag fram emot stort, ska bli skoj :) kan tyvärr inte avslöja något än..lite hemligt måste man vara! Fick även en förfrågning av en pojke som flyttat till kallhäll för ett tag sen om jag ville möta honom och ta en promenad..skulle vart mysigt nu när snön precis kommit men jag sa tyvär nej eftersom jag inte är frisk än, börjar dock ändra mig nu men lovade honom att vi kan ta den innan han åker "hem" den 7e. :)
Nu sitter jag iaf här..uttråkad och lämnad själv i lägenheten, jag har suttit inne i 5 dagar, gissa om jag är rastlös!
Nu ska jag kolla på lite resor igen..


your'e my soul mate, my summer and my faith. - U.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0