.m

jag är inte stark utan dig..inte någonstans. Jag är inte ens samma person utan dig.. inte någonstans.

Jag vill bara att det ska bli av nu,nu,nu.. Josefin har flyttat till Norge nu, hon kom förbi jobbet i förregår och sa hejdå osv, usch vad tråkigt, ett helt år utan dig?!.
Den 26 januari ska jag köras upp på jobbet..har så mycket i skolan just nu, sen har jag även det där jag
måste plugga..känns bra att komma lite framåt iaf.
Inatt hade jag så jäkla svårt för att somna, jag låg bara och tänkte på massa saker, verkligen allt mellan himmel/jord, jag kom inte fram till ett skit, förutom vissa saker, privata saker kan vi kalla det.
Jag tänker på dig, dag som natt, hemma som på jobbet...jag vill dra iväg ett sms och fråga hur du mår, hur du har det, men jag vågar inte, jag är så jävla feg som person, vågar inte höra av mig, och ibland hör jag inte av mig alls, undra vem jag fått det ífrån?
Träffade även madde igår, på tal om ingenting, vi kollade på Carolina Gynning, allt förskön brud.
Idag käkade jag med Uran Edon och pillan, Julien kom dit sen gick vi till uran och kollade på unga mödrar haha jag <3 it!

dum spiro, spero

helt plötsligt en dag är jag bara borta, då kan inte du komma och låtsas att allt
är som vanligt, för då finns jag inte mer.

j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0