ingen censur

nu e jag sådär irriterad som jag blir ibland av småsaker. man sitter och kollar på olika bloggar, och alla skriver "för att få skriva av sig" aaa, visst det köper jag. men skriv inte två rader längre ner, "fast det kan jag tyvärr inte gå in på". alltså hold your horses, VARFÖR skriva ens om du tänker avbryta sekunden det blir privat? sekunden där det faktist formar en blogg, till din blogg.
skriv som det är, du tycker att du är så jävla intressant och du tycker hela sverige borde veta vad du gör om dagarna och vad du tycker om blondinbellas uttalande. okej, hon skriver saker ibland som får en att tänka, wtf?! kan man vara så dum? men handen på hjärtat, så länge brud jäveln har 10 000 fler besökare än vad du någon gång kommer ha så öppna inte käften, för uppenbarligen så är hon jävligt mycket intressantare än vad du är.
och nu sitter väl hälften av er och tänker, men du bloggar ju själv? haha jo kära ni, visst gör jag det. men inte för att skriva av mig, jag tycker det är kul att skriva. eller nej, inte ens det tycker jag, men det finns inte så jävla mkt mer och göra vid dator helvetet. skulle jag vilja skriva av mig skulle jag aldrig, aldrig, aldrig göra det på en offentlig sida. alltså sen ere klart, alla gör som dom vill och jag har förmodligen fått för lite sömn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0