hallåeee

Gårdagen var oroligt roligt, vi var hemma hos ellinor som fyllde 18 för ett tag sen, släkten + vänner befann sig på gritarrvägen 12. Var några månader sen jag träffade hennes mam/pap så det var kul och se dom.
Jag tror inte jag ska yttra mig om kvällen förutom att det var jävligt kul. En sån kväll har jag förtjänat efter allt skit bara. När jag tänker tillbaka och folk berättar saker jag gjort så vill jag inte existera mer, men jag hade kul och jag var tydligen inte pinsam, (eller aa kanske lite) bara rolig, undra om Gabbe och V's papi tycker samma sak? haha jag hade iaf kul med gubbarna! och tjejerna..och pojkarna *söt och flickorna. jag skulle spela blyg i bilen hem, jag pratade om allt mellan himmel/jord säkert, stackars LiLLSaNnEKriGaReN <3. klockan ringde halv 7 imorse, 06.50 promenerade jag till jobbet, sliten som en kvinna som nyss fött ett barn ungefär.
Imorgon börjar jag halv 3 och det skulle jag vilja skåla för mina vänner, för det betyder att JAG får sova ut imorn, har sovit 9 timmar på hela helgen kanske, feel bad for me?!
Jag undrar när jag får mina saker från H&M, I like. Thailand ser ut att bli runt den 26e helt plötsligt, jag vill dock åka tidigare,mkt tidigare, har tjatat om det här i 1år snart, men 3man överröstar 1 om man går enligt den lagen.Tjejerna börjar prata on Napa och Rhodos som utlandsresa i sommar, hallå vad är det här? vad hände med Kroatien? Napa vill jag inte till, inte Rhodos heller...så vi får väl se hur det blir med den saken om vi alla kan komma överrens om något utan att lösa ut ögonen på varandra.

Säg inget, jag vet redan.


/m

  
image95


Kommentarer
j

vad har du emot napa fröken ?:)

2008-01-21 @ 23:56:28
URL: http://jonnnaa.blogg.se
malinb

Kunde du inte tagit en fulare bild på mig? ahaaa det gick inte :P

2008-01-22 @ 16:26:43
Nina

neeeeeeej du skojar hahahah :P aa vi måste ha någon undermedveten connection till sånt :P

2008-01-22 @ 18:44:19
URL: http://www.nnina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0